LEVERING VAN UW BESTELLING
HOEVEEL KOST DE LEVERING?
Wij leveren onze producten in Nederland. Er is geen minimale bestelhoeveelheid en al onze leveringen zijn gratis.
IK HEB EEN VERKEERD LEVERINGSADRES, WAT MOET IK DOEN?
Maak je geen zorgen, er is nog tijd om het probleem op te lossen. Stuur ons gewoon uw gecorrigeerde adres met uw bestelnummer en wij zullen uw gegevens aanpassen. Wij wijzen u erop dat wijzigingen nadat uw pakket is verzonden niet meer mogelijk zijn.
HOE LANG DUURT HET VOORDAT MIJN BESTELLING WORDT VERZONDEN?
Uw bestelling wordt binnen maximaal 4 werkdagen verzonden. U ontvangt een e-mail ter bevestiging van de verzending. Vanaf dat moment kunt u rekening houden met de aangekondigde levertijden.
WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?
De verwerking van uw bestelling, de vervaardiging van de producten en de (gratis) levering vergen van ons team een vertraging van 7 tot maximaal 20 werkdagen. Wij doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, zonder afbreuk te doen aan de kwaliteit van onze goederen.
WAT GEBEURT ER ALS ER NIEMAND THUIS IS OP HET MOMENT VAN LEVERING?
Maakt u zich geen zorgen, de meeste van onze artikelen blijven bij u in de brievenbus als ze klein genoeg zijn. Als uw pakket echter te groot is of als uw postbode geen toegang heeft tot uw brievenbus, wordt uw pakket in het dichtstbijzijnde postkantoor achtergelaten.
WAAROM IS MIJN PAKKET TERUGGESTUURD?
Als u een verkeerd adres hebt opgegeven of uw pakket niet op tijd op het postkantoor hebt afgehaald, wordt het pakket naar ons teruggestuurd. In dit geval moet u contact met ons opnemen en zullen wij uw pakket naar u terugsturen. De kosten voor het terugsturen bedragen 10 euro.
MIJN BESTELLING IS NIET COMPLEET
Als uw bestelling meer dan één artikel omvat, is het mogelijk dat deze afzonderlijk worden verzonden, afhankelijk van de beschikbare voorraden en verzendingsmagazijnen. Geen zorgen, uw pakket komt binnenkort aan.
KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN?
Het is mogelijk uw bestelling te annuleren! Als de bestelling al in voorbereiding is, moet je het product eerst naar ons terugsturen zodat we de terugbetaling kunnen verwerken!
Aarzel niet om contact met ons op te nemen via contact@christelijke-sieraden.nl: ons team zal zijn best doen om aan uw wensen tegemoet te komen!
KAN IK MIJN ARTIKEL TERUGSTUREN ALS HET ME NIET BEVALT?
Wij accepteren retourzendingen binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. Let op: wij accepteren alleen retourzendingen van producten in perfecte staat en in de originele verpakking. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Voor elke retouraanvraag kunt u contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: contact@christelijke-sieraden.nl.
KAN IK MIJN PRODUCT TERUGSTUREN ALS HET GEPERSONALISEERD IS?
Het herroepingsrecht kan niet worden uitgeoefend voor goederen die volgens de specificaties van de consument zijn vervaardigd (specifieke gravures, ontwerpen, enz.) of die duidelijk zijn gepersonaliseerd.
KAN IK MIJN ARTIKEL RUILEN VOOR EEN ANDER?
Een artikel ruilen kan een optie zijn als u een product aan ons wilt retourneren. Als een artikel bijvoorbeeld niet past, ruilen we het om voor hetzelfde artikel in de gewenste maat. Dit gebeurt altijd binnen 14 dagen. De verzendkosten zijn voor uw rekening.
Neem hiervoor contact met ons op via het volgende e-mailadres, onder vermelding van uw bestelnummer, het te ruilen product en de gewenste maat: contact@christelijke-sieraden.nl
HOE LANG DUURT EEN TERUGBETALING?
Terugbetalingen duren ongeveer 7 dagen als de bestelling met een creditcard is geplaatst. Terugbetalingen gebeuren onmiddellijk als de bestelling via Paypal werd geplaatst.
IK HEB MIJN TERUGBETALING NOG STEEDS NIET ONTVANGEN, IS DIT NORMAAL?
Gelieve ons onmiddellijk per e-mail te verwittigen als u het na 14 werkdagen nog niet ontvangen hebt op het volgende adres: contact@christelijke-sieraden.nl
ANDERE VRAGEN
IK HEB GEEN E-MAIL ONTVANGEN TER BEVESTIGING VAN MIJN BESTELLING
In dit geval moet u eerst uw ongewenste e-mail en spam controleren. Als u nog steeds geen e-mail ter bevestiging van uw bestelling hebt ontvangen, neem dan per e-mail contact met ons op met uw volledige naam, afleveradres en telefoonnummer.
Contact e-mailadres: contact@christelijke-sieraden.nl
PARTNERSCHAP
Voor elk verzoek om partnerschap kunt u contact met ons opnemen via het volgende e-mailadres: contact@christelijke-sieraden.nl