Ken je de aartsengel Gabriël? Ben je op zoek naar zijn gebed? Wil je weten wanneer je tot hem moet bidden? Dan is dit artikel voor jou.

We hebben wat onderzoek voor je gedaan naar de Aartsengel Gabriël. We geven je wat informatie en gebeden die interessant voor je kunnen zijn.

Hij is de aartsengel die door God is uitgekozen om zijn boodschapper voor de mensheid te zijn. Hij is de beroemde engel die de komst van Jezus Christus aankondigde.

In dit artikel zul je ontdekken:

  • Gebed om liefde te vinden ;
  • Gebed om een baby te krijgen;
  • Gebed voor genezing;
  • Gebed tot de Aartsengel Gabriël voor bescherming;
  • Gebed om een moeilijke situatie te deblokkeren;
  • Noven gebed tot Aartsengel Gabriël.

Zonder verder oponthoud volgen hier enkele basisgebeden die je uit je hoofd kunt leren. Je kunt je gebeden ook in je eigen woorden uitspreken. Onthoud dat elk gebed perfect is als het met oprechtheid en goede bedoelingen wordt gezegd.

Ontdek onze Rozenkrans

 
(10 klantbeoordelingen)
28,90 
(7 klantbeoordelingen)
29,90 
(6 klantbeoordelingen)
34,90 

Rozenkrans

Zwarte rozenkrans

39,90 
52,90 
34,90 
(4 klantbeoordelingen)
33,90 

GEBED TOT JE BESCHERMENGEL, DE AARTSENGEL GABRIËL

Zijn naam betekent “kracht van God”. Hij staat heel dicht bij de mensheid en zijn kracht is onbeperkt. Deze aartsengel kan op alle gebieden van ons leven optreden: het gezin, het verwekken van een kind, een behoefte aan bescherming, de wens om liefde te vinden, het oplossen van een conflict of een financieel probleem. Ieder van ons kan op elk moment een beroep doen op dit lichtwezen, in alle beproevingen en omstandigheden.

Aartsengel Gabriël heeft onbeperkte kracht en kan iedereen op elk moment helpen. Hij kan je steunen wanneer je je zwak en ongemotiveerd voelt.

Ik roep de aanwezigheid van Aartsengel Gabriël aan met al mijn dankbaarheid. Oh Machtige Gabriël, help me om mijn hartewens te vervullen:

(wat je werkelijk wenst) Ik smeek je om mijn wens voor een beter leven in alle goedheid en eer te vervullen.

Aartsengel Gabriël; als het goed is, geef me het Woord van intuïtie voor het werkwoord.

Geef me de kracht om in de spiegel te lezen. Geef me de boodschappen van de Almachtige Moeder. Geef me de geheimen van de Water- en Energielichamen.

Geef me de kracht om te zijn waar ik moet zijn. Leid me naar een kristallen melkwegstelsel om het innerlijke Wezen van Licht te zien. Als dit juist is, als dit bedoeld is om te zijn.

Dank U Aartsengel Gabriël

Dank u Aartsengel Gabriël.

Auteur van gebed onbekend

Ontdek onze christelijke ringen

 
39,90 
(1 klantbeoordeling)
36,90 
36,90 

Christelijke Ringen

Zegelring Christelijk Kruis

(7 klantbeoordelingen)
36,90 
29,90 

Christelijke Ringen

Heilig Hart Christelijke Ring

(8 klantbeoordelingen)
36,90 

Christelijke Ringen

Christelijke Ring Antiek Kruis

(2 klantbeoordelingen)
38,90 
48,90 

GEBED TOT AARTSENGEL GABRIËL OM LIEFDE TE VINDEN

“Door het wonder van Kerstmis brengt de Aartsengel Gabriël Goddelijke liefde naar de hele mensheid. Deze onvoorwaardelijke liefde moedigt communicatie tussen harten aan.

CHRISTELIJK GEBED

Allerheiligste Aartsengel Gabriël, God heeft zijn liefde en kracht aan jou toevertrouwd. Jij hebt deze onvoorwaardelijke liefde rechtstreeks van onze schepper ontvangen.

Leer mij van jou te houden zoals jij van mij houdt. Leer me de ware betekenis van liefde, want ik wil liefhebben. Help me om mijn perfecte match te vinden.

Aartsengel Gabriël, jij kent me beter dan ik mezelf ken. Ik vertrouw erop dat U me de persoon zult sturen die bij me past, zodat we ware liefde kunnen ervaren.

Ik vraag U om mijn hart te beschermen tegen teleurstellingen in de liefde. Ik wil dat niet nog een keer meemaken. Houd alle mensen met slechte bedoelingen uit mijn buurt.

Aartsengel Gabriël, sta mij toe om mijn verzoek in uw handen te leggen. Moge je voorbede doen bij God, onze Vader, onze Schepper, om mijn verzoek werkelijkheid te laten worden. Ik open mijn hart om lief te hebben en geliefd te worden.

Dank U voor Uw aanwezigheid in mijn leven!

Alleluia, Alleluia, Alleluia, Amen, Amen, Amen.

Ontdek onze christelijke kettingen

 

Kruis Ketting

Hart en kruis ketting

(1 klantbeoordeling)
29,90 

Kruis Ketting

Ketting Kruis Gekleurd

29,90 

Kruis Ketting

Boho Ketting

54,90 
34,90 
29,90 

Kruis Ketting

Ketting met roze kruis

42,90 

Kruis Ketting

Sint Marie ketting

29,90 

Kruis Ketting

Kruis en oog ketting

24,90 

GEBED TOT AARTSENGEL GABRIËL OM EEN KIND TE KRIJGEN

“Gebed heeft onschatbare kracht. Vraag met je kinderlijke ziel, met je geloof, met je hart, en geloof dat je het al verkregen hebt, want het zal je gegeven worden” (Evangelie volgens Marcus).

CHRISTELIJK GEBED :

Heilige Gabriël aartsengel, onder de duizenden engelen en aartsengelen, heeft de Heer u aangewezen om de machtige boodschap aan de Maagd Maria aan te kondigen: de komst van Jezus. Schenk mij de genade om vervuld te zijn van uw tederheid en liefde, zodat ook ik mij kan voortplanten.

Gun mij het geluk om zwanger te zijn van een gezond kind. Mijn partner en ik willen de vreugde van het ouderschap ervaren. Laat het leven in ons ontspringen en laat mijn koppel vruchtbaarheid in U herkennen.

Oh mijn moeder, mijn Allerheiligste Maagd, jij die de genade hebt ontvangen om het Koningskind te baren, help mij om dit kind waar ik zo naar verlang in mijn schoot te dragen. Schenk mij de genade van vruchtbaarheid. Deze zoon of dochter is gezond van lichaam en geest. Hij of zij zal opgevoed worden en de leer van onze Heer volgen.

Oh Heilige Aartsengel Gabriël, wezen van goddelijk licht, ik vraag je vandaag om mij mijn deel van het goede nieuws te brengen in antwoord op mijn verzoek, want het is juist en doet niemand kwaad.

Kom alle onvruchtbare paren te hulp, manifesteer jezelf in de nood van kinderloze vrouwen.

Want alle dingen worden vervuld volgens de wil van onze Vader: “Al wat boven is, is zoals het beneden is en al wat beneden is, is zoals het boven is!”

Zo zij het!

Ontdek onze christelijke hangers

 

Kruis Hanger

Roze Kruis Hanger

44,90 
39,90 
34,90 

Kruis Hanger

Hanger Kruis Medaille

29,90 

Kruis Hanger

Keltisch kruis hanger

39,90 
44,90 
40,90 
44,90 

GEBED TOT AARTSENGEL GABRIEL VOOR GENEZING

Richt je verzoek tot de Aartsengel en laat het dan aan zijn goede zorgen over. Zoals een kind met al zijn onschuld en vertrouwen dat zich volledig aan zijn moeder toevertrouwt. Wees niet bang, laat hem het doen!

CHRISTELIJK GEBED

Fragment uit het gebed van Abbé Julio tot de Aartsengel Gabriël (dit gebed moet elke dag worden gereciteerd. Je kunt het gebruiken voor jezelf of om genezing te vragen voor een andere persoon) Sla een kruis over jezelf of over de zieke.

† O Gij, door Wie alle dingen zijn gemaakt en door Wie alle dingen zullen worden getransformeerd om terug te keren naar de oorspronkelijke bron, Principe voortgekomen uit de schoot van de Eeuwige, Ziel van het universum, Goddelijk licht, ik roep U aan voor mijn hulp. Ja, kom, Creatieve Vloeistof, doordring mijn afgestompte zintuigen. En jullie, doorluchtige boodschappers van de Allerhoogste, engelen van licht, hemelse geesten, jullie allemaal, dienaren van de wil van mijn God, kom tot mij, ik smeek jullie om hulp. Haast u, kom en verlicht mij en leid mij, breng mijn gebed tot God: hij kent mijn verlangens. Ik wil … (voornaam en achternaam van de persoon) genezen van zijn kwaad … (zeg de naam van het kwaad) Ik smeek u door de enige Zoon, gelijk aan de Vader, die regeert met de Heilige Geest, in de Eenheid van één God.

Zo zij het!

Ontdek onze Crucifixen

 

Crucifix

Gouden Crucifix

(3 klantbeoordelingen)
34,90 
(7 klantbeoordelingen)
38,90 
(9 klantbeoordelingen)
34,90 

Crucifix

Crucifix Bruin

(4 klantbeoordelingen)
40,90 
40,90 

Crucifix

Rood crucifix

40,90 
(1 klantbeoordeling)
29,90 
(4 klantbeoordelingen)
26,90 

SINT GABRIËL: DE SINT DIE NAAR ONZE GEBEDEN LUISTERT

De heilige Gabriël speelde een belangrijke rol in de redding van de mensheid. Het feit dat hij werd gekozen als heraut van het goede nieuws heeft van hem een mythische figuur gemaakt. Het aankondigen van de komst van Christus is inderdaad een veel grotere verantwoordelijkheid dan het lijkt. Nadat hij deze missie had volbracht, kon de aartsengel Gabriël zichzelf verheffen tot heilige. Sindsdien bidden gelovigen tot hem voor genade en zegen.

Sint Gabriël kan ons helpen met onze dagelijkse zorgen. Hij kan ons bijvoorbeeld helpen liefde te vinden. Terwijl dit voor sommige mensen vanzelfsprekend is, is het voor anderen bijna een onmogelijke taak. Veel mensen hebben geleden onder de liefde. Teleurstelling, verraad, uit elkaar gaan, echtscheiding… Dit is wat ze hebben doorstaan. Soms denken ze zelfs dat ze niet meer kunnen liefhebben. Als je denkt dat je door een van deze vervelende situaties gaat, aarzel dan niet om tot Sint Gabriël te bidden voor hulp.

Naast liefde kan Sint Gabriël je ook helpen op veel andere gebieden (onvruchtbaarheid, ziekte, agressie, moeilijke situaties, enz.) De vele gebeden die we hierboven hebben gezien gaan over al deze onderwerpen. Voor zover de aartsengel Gabriël erin geslaagd is om de rang van heilige te verkrijgen, is hij nu in staat om ons bepaalde privileges te verlenen.

Sint Gabriël zal luisteren als je je met heel je hart tot hem wendt. Hij zal alles doen wat nodig is om ervoor te zorgen dat je gebeden snel worden verhoord. Misschien ontvang je zelfs meer dan waar je om gevraagd hebt.

GEBED OM BESCHERMING TOT AARTSENGEL GABRIËL

Het is nodig om de bescherming van een aartsengel te vragen, want we leven in een wereld vol valkuilen.

HET CHRISTELIJKE GEBED

Lichtwezen, heilige Gabriël de aartsengel, met uw woord hebt u ons geleerd om de goedheid van ons hart om ons heen te verspreiden.

Helaas negeren velen van ons liever uw heilige woord. Het ontbreekt hen aan vertrouwen en geduld, dus kiezen ze voor de wegen van de duisternis.

Lieve Aartsengel, ik smeek je op mijn knieën, bescherm me tegen alle kwaad, houd kwade, satanische en duivelse geesten bij me vandaan. Creëer met je legioen engelen een beschermend schild om me heen zodat alle negatieve krachten verzwakken en afsterven, zodat ze mijn hart en ziel niet kunnen bereiken.

Heilige Gabriël de Aartsengel, ontvang mijn gebed om kracht en bescherm mijn familie, alle mensen van wie ik hou en allen die God in hun hart erkennen.

In de naam van Jezus Christus, door de kracht van Jezus Christus, door de macht van Jezus Christus, door de liefde van Jezus Christus en door het heilige bloed van Jezus Christus.

Amen Amen Amen.

Ontdek onze christelijke armbanden

 

Christelijke Armband

Herenleren band met kruis

34,90 

Christelijke Armband

Fijne Christelijke Kruis Armband

(5 klantbeoordelingen)
42,90 
(7 klantbeoordelingen)
34,90 
(14 klantbeoordelingen)
24,90 

Christelijke Armband

Christian draad armband

(4 klantbeoordelingen)
29,90 

Christelijke Armband

Solitaire Christelijke armband

37,90 

Christelijke Armband

Christelijke dubbele enkelband

47,80 

Christelijke Armband

Zwarte Onyx Christelijke Armband

(1 klantbeoordeling)
39,90 

GEBED OM EEN MOEILIJKE SITUATIE TE DEBLOKKEREN

Op een bepaald moment in ons leven komen we situaties tegen die ons de weg versperren. Het kan een familie-, liefdes-, financiële of professionele kwestie zijn. Zeg 21 dagen lang een gebed op tot Aartsengel Gabriël. Je zult versteld staan van de resultaten.

CHRISTELIJK GEBED

Ik kom voor u, Aartsengel Gabriël, om uw hulp af te smeken in mijn huidige situatie.

Brenger van goed nieuws, jij die verandering teweegbrengt, Engel van wijsheid en intelligentie, Aartsengel van de Aankondiging, Engel van de Menswording, ik roep je aan, ik roep je aan met geloof en respect, met liefde en hoop. Ik vraag je voorbede te doen bij de Heer om de hulp te verkrijgen die ik nodig heb. De Heer heeft altijd je gebeden verhoord.

In het aangezicht van de grote moeilijkheden waar ik nu mee te maken heb, zet de goddelijke kracht in jou in om de situatie radicaal in mijn voordeel te veranderen. Moge Uw liefde en oneindige barmhartigheid zich in deze situatie manifesteren en moge alles in mijn voordeel ten goede veranderen. Wees mijn advocaat voor de Almachtige, de schepper van hemel en aarde, van het hele universum, zodat mijn noodkreten hem kunnen bereiken.

Eeuwige Vader, Almachtige God, mijn schepper, Meester van het heelal, aan u behoort het koninkrijk, de heerschappij, de macht en de heerlijkheid. Stuur mij de aartsengel Gabriël met uw goddelijke genade om mij te beschermen, om mijn familie te beschermen en om mij naar nieuwe en zegevierende wegen te leiden.

Gedurende 21 dagen bied ik dit gebed aan de Aartsengel Gabriël aan om mijn dankbaarheid uit te drukken voor alle keren dat je me speciale aandacht hebt gegeven, je geduld, voor alle gunsten die ik heb ontvangen en voor alle goddelijke oplossingen die ik ontvang met betrekking tot mijn huidige situatie.

Geef me de genade om mijn projecten te realiseren. Mogen de engelen werken in overeenstemming met de Heilige Wet in de Hemel. Hart van engelen, hart van engelen, hart van engelen!

NOVEENGEBED TOT DE AARTSENGEL GABRIËL

Om een specifieke genade te vragen, kun je ook een Noveen bidden tot de Aartsengel Gabriël. Dit is een pdf boekje om te bidden in de naam van de heilige Gabriël.

NEEM EEN RELIGIEUS ARTIKEL OVER DE AARTSENGEL GABRIËL OM JE DICHTER BIJ HEM TE BRENGEN IN JE GEBEDEN.

Met dit artikel kun je dagelijks tot de aartsengel bidden om zijn bescherming te vragen. Je hebt nu alles wat je nodig hebt om je spirituele boodschap aan de heilige engel van God over te brengen.

Richt je gebed tot de Aartsengel Gabriël met niet aflatende eerlijkheid en alle liefde in je hart. Wees geduldig, geef jezelf volledig aan hem over, jullie relatie moet vloeiend zijn. Laat jezelf gaan.

Blijf nederig zodat de Aartsengel zich in alle vrijheid kan manifesteren of handelen. Je kunt een kaars of wierook aansteken om je gebed te begeleiden. Vergeet hem aan het einde van elk gebed niet te bedanken. Naast het gebed van de Aartsengel Gabriël hebben we een gebed tot Jezus Christus dat je kan helpen in je relatie met GOD.

Ontdek onze Rozenkrans

 
(10 klantbeoordelingen)
28,90 
(7 klantbeoordelingen)
29,90 
(6 klantbeoordelingen)
34,90 

Rozenkrans

Zwarte rozenkrans

39,90 
52,90 
34,90 
(4 klantbeoordelingen)
33,90 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *